close


 
我將敞開接受奇蹟
 
 
奇蹟如同生命中自然的一部份,
 
 
我相信奇蹟就能使奇蹟發生在我身上 。
 
 
無條件的愛所呈現出來的就是奇蹟。
 
 
奇蹟就圍繞在我身邊 ,這是我從神那邊繼承過來的。
 
 
今天,我將敞開自己去接受奇蹟。
 
 
I AM OPEN TO RECEIVE MIRACLES
 
 
Miracles are a natural part of my life
 
and my acknowledgement of them makes them real for me.
 
Miracles are the expression of Unconditional Love.
 
They are always available to me; they are my inheritance from God.
 
Today, I am open to receive miracles.
arrow
arrow
    全站熱搜

    luludi17 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()